Strona 1 z 1

nauka rozmowy z klientami

: 06 sie 2020, 15:54
autor: guster
Jakiś czas temu zauważyłem, że mógłbym trochę popracować nad jakością rozmowy z moimi klientami. Mam wrażenie, że zbyt płytko podchodzę do rozmowy, przez co nie daję z siebie 100%. Można się tego jakoś nauczyć, by rozmowa z klientami była efektywniejsza?

Re: nauka rozmowy z klientami

: 16 sie 2020, 12:08
autor: lanstron
Takich rzeczy da się jak najbardziej wyuczyć. Myślę, że odpowiednie szkolenie powinno rozwiązać problem.

Re: nauka rozmowy z klientami

: 18 sie 2020, 17:41
autor: guster
Każda firma zajmująca się organizacją szkoleń tego typu będzie na równie wysokim poziomie, czy mogą odbiegać od siebie jakością?

Re: nauka rozmowy z klientami

: 01 wrz 2020, 19:21
autor: Bella
Moim zdaniem podczas rozmowy z klientami trzeba być też pewnym siebie ;) Dlatego też warto moim zdaniem zrobić sobie dodatkowy kurs, który pozwoli taka pewność siebie zbudować. Na stronie internetowej https://budowaniepewnoscisiebie.gr8.com/ możecie się nieco więcej na jego temat dowiedzieć, polecam :)

Re: nauka rozmowy z klientami

: 06 lis 2020, 4:47
autor: Tadek99
Jestem na studiach i zajmuję się właśnie projektem o pracownikach. Głównie bazuje na stronach internetowych jak na przykład ta: https://businessmind.pl/obsluga-kadrowo-placowa/, na niej znalazłam co obejmuje obsługa kadrowo-płacowa- między innymi sporządzanie list płac lub prowadzenie ewidencji czasu pracy.