Strona 1 z 1
skuteczna reklama
: 13 paź 2021, 15:03
autor: gość
Rollupy są bardzo popularne i może to nimi się warto zainteresować? Zajmują mało miejsca, a zarazem można na nich umieścić dużo informacji. Swojego czasu zamawiałem rollupy w firmie https://retio.pl/ i służą mi do tej pory, także ich mogę polecić z pełną świadomością.
Re: skuteczna reklama
: 15 paź 2021, 1:20
autor: florydzia
Z doświadczenia powiem, że jak skuteczna reklama to warto zainteresować się szeptanką, którą dla mojej firmy realizowała agencja http://marketing-szeptany.biz.pl/ . W dyskretny sposób, z wyczuciem, docierają do grup potencjalnych klientów, budując przy okazji większe zaufanie jak i wiarygodność.
Re: skuteczna reklama
: 31 paź 2021, 21:29
autor: kokarda
Ogólnie trzeba powiedzieć, że reklama taka sieciowa daje naprawdę fajne efekty promocji no i zdobywania kolejnych zamówień. Ale nie można robić tego wszystkiego byle jak, dlatego warto skorzystać z pomocy agencji https://agencjaczestochowa.pl/. Mnie ich polecili znajomi i jestem z ich działań zadowolona.
Re: skuteczna reklama
: 02 sie 2024, 9:04
autor: Daemon
Bez reklamy trudno wybić się na rynku! A marketing szeptany to świetny sposób na zdobycie zaufania klientów. Sprawdź, jak można to skutecznie zastosować:
https://warsawmediahouse.pl/.
Re: skuteczna reklama
: 21 lis 2024, 23:39
autor: tara34
Może Was zmartwię ale nie każdy ma zaufanie do reklam pojawiających się w sieci. Nie każdy też na takie zwraca uwagę, są grupy klientów do których na pewno trzeba docierać innym przekazem. I tu pojawiają się media tradycyjne które jak dla mnie są cały czas nr 1, nawet w obecnej erze świata cyfrowego. Reklama w telewizji, w prasie, w radiu, na bilbordach - zobaczcie, że duże firmy właśnie na takie głównie stawiają. Bo widać to przynosi rozgłos i zyski. Jeśli marzy się Wam taka skuteczna kampania reklamowa dopasowana do budżetu jakim dysponujecie to zobaczcie jak Dom Mediowy
https://hashihoshi.com/ może Was przez ten proces przeprowadzić. Trudno o lepszych fachowców w świecie mediów i reklamy.