Centrala w firmie - jakie korzyści?

Rozmawiamy o prowadzeniu firmy, początkach w biznesie, problemach i strategiach.
Awatar użytkownika
mczay
Posty: 16
Rejestracja: 20 gru 2019, 21:17

Centrala w firmie - jakie korzyści?

Post autor: mczay »

Jakie korzyści wynikają z zamontowania centrali wirtualnej w firmie? jakiego dostawcę możecie polecić? jak wygląda wdrażanie i koszty?
Awatar użytkownika
tara34
Posty: 170
Rejestracja: 30 kwie 2019, 10:23

Re: Centrala w firmie - jakie korzyści?

Post autor: tara34 »

Same korzyści. Centrala wirtualna bez porównania lepsza od stacjonarnej, tańsza i do tego mniej problemów z obsługą. Mieliśmy u siebie stacjonarną długo i wiecznie były problemy. Co do dostawcy to ta PBX https://focustelecom.pl/focus-pbx/ ma bardzo dobre opinie i wiele firm na taką się decyduje. Wdrażaniem nie ma się co przejmować, wszystko bierze na siebie dostawca. Nie ma też co się obawiać o obsługę, wystarczy króciutkie szkolenie. A potrzebny będzie tylko komputer, telefon. Do takiej centrali można też podpiąć telefony komórkowe pracowników i na ich numer kierować połączenia. Można wypróbować darmową wersję demo, ona już dużo powie na temat działania i obsługi. Jakość połączeń jest naprawdę w porządku i są przede wszystkim tańsze.
ODPOWIEDZ