Przenieśliśmy się na sprzedaż internetową aby jakoś przetrwać ten ciężki czas pandemi. Mamy mnóstwo drukowania i nasza drukarka to za mało. Możecie coś polecić porządnego. Tylko taka co nie padnie po jednym dniu.
Jeśli ciekawi Cię właśnie ten temat to miej na uwadze, iż znam miejsce, gdzie możesz odczytać o wiele więcej bardzo wnoszących dużo do życia treści na niniejszy temat. Rekomenduję jak tylko znajdziesz czas dlatego, że rzeczywiście warto według mojej oceny - http://tonery-i-tusze.pl .
Jeżeli rozglądacie się za drukarką przemysłową to polecam wam zajrzeć na stronę https://www.rea-jet.com/pl-pl/index.html Jest to sprawdzona firma, która zajmuje się sprzedażą drukarek. Sam korzystam ze sprzętu od nich zakupionego i jestem z niego bardzo zadowolony.
Nie kupuj drukarki, nie ma to już najmniejszego sensu. Teraz możesz wydzierżawić drukarkę, co jest o wiele lepszą opcją. Możesz to zrobić w tej firmie https://ale.pl/1165-dzierzawa-drukarek-i-kopiarek. Pomogą Ci dobrać odpowiednią drukarkę dla Twojej firmy, dzięki czemu możesz zminimalizować koszty. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie martwisz się o serwis oraz materiały eksploracyjne, co moim zdaniem jest rewelacyjne.
Firmowa drukarka musi działać niezawodnie, bez względu na to, jakie zadania ma przed sobą. Dlatego ja bym sugerowała szukanie czegoś naprawdę dobrego. Jeśli o mnie chodzi, to patrzę na tusz hp 302 i mam nadzieję, że nie będę musiała szukać długo odpowiedniego sprzętu. Nie lubię na coś takiego marnować czasu.
Faktycznie warto najpierw poczytać o konkretnym urządzeniu, zanim zdecydujemy się coś kupić. Dobrze jest też mieć namiar na sprawdzony sklep, taki jak https://tonery-drukarki.pl/ który oferuje szeroki wybór urządzeń w przystępnych cenach.
w firmie mamy urządzenie wielofunkcyjne brother, dobrze się na nim drukuje, zamienniki można dostać bezproblemowo, my akurat kupujemy activejet, najlepsze i super wydajne
W sprawie drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych to mogę wam podrzucić namiar do Ksero Contakt ze Szczecina http://www.ksero-contakt.pl To solidna firma, z którą porządnie zaopatrzycie swoje biuro w urządzenia i materiały biurowe, świadczą sprzedaż, wynajem i serwis urządzeń. My współpracujemy z nimi już dłuższy czas i bardzo jesteśmy zadowoleni z tej współpracy.
To ja z kolei mogę wam doradzić CBS – dostawcę sprzętu biurowego z Rumi http://cbs.gda.pl/ Są autoryzowanym dealerem firmy SHARP, zajmują się nie tylko sprzedażą, ale i serwisem urządzeń biurowych. Sprawdźcie ich sobie, bo spodoba wam się ich dobre podejście do klienta, elastyczność współpracy i rozsądne stawki.
Szukając urządzeń do pracy w biurze na pewno polecam zajrzeć tutaj - https://www.biurfan.pl/gilotyny-i-trymery-cat-39 Sklep jest świetnie zaopatrzony w to, co jest potrzebne codziennie przy pracy z dokumentami. Takie urządzenia są potrzebne zarówno jeśli pracujemy stacjonarnie w siedzibie firmy, czy zdalnie ze swojego domu. Ważne, żeby sobie ułożyć komfortowe środowisko pracy.
Prędzej czy później będziesz musiał dokonać zakupu materiałów eksploatacyjnych. W szerokim wyborze i dobrych cenach znajdziecie je na stronie: https://tonatuszu.pl/materialy-eksploatacyjne . Warto więc w pierwszej kolejności szukać ich właśnie tutaj - polecam.
Ostatnio zmieniony 07 sty 2021, 19:34 przez emki920, łącznie zmieniany 1 raz.
Mieliśmy podobny dylemat, bo posiadaliśmy wcześniej jakąś zwykłą drukarkę, która niestety nie przerabiała natłoku naszych papierów. Postawiliśmy w końcu na lepszy sprzęt, drukarkę laserową i kolorową Ricoh SPC831DN, którą udało nam się kupić w atrakcyjnej cenie, w sklepie internetowym toner24h.pl https://toner24h.pl/ricoh-spc831dn-407796.html. Do niej dokupiliśmy u nich także odpowiedni toner i specjalny papier, zabezpieczony przed kopiowaniem. Ceny mają tam opłacalne, do tego są świetnie zaopatrzeni, urządzenie działa bez najmniejszego problemu, serdecznie ich polecam.
Miej na uwadze, iż w drukarki najlepiej zaopatrywać się ze sprawdzonego i zaufanego źródła. Dobrym na to przykładem są urządzenia, które to można znaleźć w ofercie https://www.hicopy.gdansk.pl/ . Jakość tych produktów jest rewelacyjna!
Gdybyście poszukiwali tuszu do drukarek w atrakcyjnych cenach to znajdziecie do na stronie https://tonery-drukarki.pl/374-canon to sklep internetowy z bogatym asortymentem. Tusze tonery oraz drukarki a także usługa serwisu. Polecam zapoznać się z całą ofertą.
Współpracujemy od kilku lat z firmą http://ksero.net.pl/ i jak jest nam potrzebny ksero serwis, to od razu otrzymujemy pomoc. Cieszę się bardzo, że udało mi się na tą firmę trafić.
A atramenty skąd zamawiałeś? Nie zapominaj o tym, że jakość gra pierwszą rolę, jeśli chodzi o wydruk. Z polecenia znajomego zamówiłem atramenty z oferty https://www.printiseasy.com.pl/oferta/atramenty które faktycznie się spisują! Zdecydowanie polecam.
Mam w pracy drukarkę brother, sprawdza się, jest niezawodna już od kilku lat, na pewno łatwo do niej kupić zamienniki. Od paru lat kupuję activejety, nie zauważam jakoś różnicy między oryginalnymi tuszami a zamiennikami, da się jednak oszczędzić sporo kasy dzięki temu
Zawsze korzystam z oryginalnych tonerów. Moim zdaniem są o wiele bardziej wydajne oraz wydruk jest lepszy jakościowo. Dla swojej drukarki hp, tonery kupuje w tym miejscu https://ale.pl/1105-oryginalne-tonery-do-drukarek-hp. Oryginalne tonery HP w 100% pasują do drukarek tego producenta. Nie ma żadnego problemu z ich zamontowaniem. Jeśli zdecydujecie się na zamiennik, musicie mieć na uwadze to, że mogą być problemy z montażem.
W tym sklepie https://www.drukuj24.pl/wklad-laserowy- ... nalny.html, znajdziesz toner oryginalny oraz zamiennik do drukarki HP. Ceny są bardzo konkurencyjne, więc warto się zdecydować na zakup u nich. Jeśli nie wiesz, na jaki tusz się zdecydować, to polecam oryginał, ponieważ możesz na nim wydrukować nawet 1000 stron.
Jeżeli chodzi o dzierżawę oraz wynajem drukarek do firmy to sprawdź sobie możliwości jakie zapewnia https://ale.pl/content/59-dzierzawa-i-wynajem-drukarek ponieważ na taką opcję sami się zdecydowaliśmy i jesteśmy zadowoleni. Duża wygoda, pełne wsparcie obslugi przy serwisie i dostarczaniu zamienników. No i przy dużej ilości druków jest to też całkiem spora oszczędność.
Jeżeli chodzi o wybór artykułów biurowych to akurat sklep DobreTonery https://dobretonery.pl/ pozytywnie zaskakują różnorodnością i pełnym wsparciem od strony technicznej. Mam nadzieję, że znajdziecie optymalną opcję dla siebie i co również ważne będziecie mogli liczyć na dobre ceny i jednocześnie terminowe dostawy zarówno mniejszych i większych zamówień.
A znacie jakieś tanie drukarki laserowe ? Zależy nam właśnie najbardziej na tych laserowych gdyż słyszeliśmy, że są one najbardziej opłacalne. Słyszałam o nich same dobre opinie oraz to, że są na każdą kieszeń a chcemy kupić co najmniej trzy do naszego biura.
Czy znacie firmy, które oferują edytor etykier? Zależy mi na firmie z doświadczeniem. Jak na razie znalałam firmę Aska. Czy kupowaliście od nich jakieś produkty? Posiadają bogatą ofertę drukarek. Oferta na stronie /www.aska.com.pl/index.php/start/produkt ... ykiet.html
Czy znacie firmy, które oferują edytor etykier? Zależy mi na firmie z doświadczeniem. Jak na razie znalałam firmę Aska. Czy kupowaliście od nich jakieś produkty? Posiadają bogatą ofertę drukarek. Oferta na stronie https://www.aska.com.pl/index.php/start ... ykiet.html
A gdzie zaopatrujecie się w tuszy do drukarek ? I czy macie jakieś swoje sprawdzone tusze? Ja bardzo lubię tusz hp 650 uważam, że jest naprawdę dobry jakościowo, koszt jego nie jest jakiś bardzo wygórowany jak to zazwyczaj bywa no i przede wszystkim szybka dostępność.
Nowe i poleasingowe drukarki znajdziesz także w ofercie firmy Profixer. Ja zamówiłam stamtąd drukarkę laserową https://profixer.pl/spc-430dn/. Urządzenie jest utrzymane w nienagannym stanie technicznym i wizualnym. Posiada także prosty interfejs oraz prędkością wydruku wynoszącą do 40 stron na minutę. Sądzę, że może Ci się spodobać.
Pamiętajcie o tym, że toneru zużyte, czy to w domu czy w firmie (w firmie to już w ogóle, od tego są odrębne przepisy!) trzeba utylizować? gdzie wyrzucić tonery - to pytanie widuję często na tym i na innych forach. Jak to gdzie? Najprościej u sprzedawcy, od którego kupiłeś toner - mają taki obowiązek. Albo w PSZOKu lub można oddać też fundacjom, które zbierają tonery a następnie je sprzedają. Pamiętajcie - NIGDY ich nie wyrzucajcie do śmieci!
My naszą drukarkę kupiliśmy przez internet, tak samo zamawiamy do niej toner, nie chce nam się biegać po sklepach i robić tego stacjonarnie. Korzystamy w tym celu z oferty sklepu internetowego WWM. FH. Import tuszy i tonerów https://wwm.com.pl/sklep/ W tym sklepie bez problemu znajdziecie interesujące was rzeczy, są bardzo dobrze zaopatrzeni, ceny mają przystępne. Sklep jest jak najbardziej godny polecenia, zakupy przychodzą szybko.
Prowadząc firmę powinno się, a nawet trzeba inwestować w najwyższej jakości sprzęt. Obecnie najkorzystniejszym wyobrem w kwestii druku są drukarki 3D wykorzystujące technologię FDM. Moja firma zajmuje się tworzeniem modeli koncepcyjnych i za pomocą drukarki 3d modele są bardzo dokładnie wykonane. Nie ma co się oszukiwać, ale by generować spore przychody trzeba mieć odpowiedni sprzęt.
Druk, czy inaczej drukowanie zaproszeń to jedna z coraz częściej popularyzowanych form realizowania danych, konkretnych projektów. Na pewno są firmy, które specjalizują się w tego typu reklamie. Ja korzystałem z oferty tej firmy i konkretnie tej usługi https://www.copyshop.krakow.pl/oferta/zaproszenia/. Moim skromnym zdaniem na pewno znając możliwości takiej firmy można z całym szacunkiem znaleźć coś dla siebie. Oferta jest bardzo szeroka i niezwykle mocno zróżnicowana.
Pamiętaj, że drukarka może się zepsuć - także jej naprawę należy powierzyć doświadczonym fachowcom. Na moje zlecenie podjęli się tego www.phuagma.pl , którzy wykonali kawał dobrej roboty. Dokładnie takiej jakości było mi trzeba, również i Wam polecam taką inwestycję!
Z tonerów spokojnie można zainwestować w zamienniki z Asarto. Dla mnie bardzo dobra jakość, bez dwóch zdań. Można drukować bez obaw, że toner nagle się skończony albo że druk będzie bardzo kiepskiej jakości. Dlatego warto dobrze poszukać, nie ma co kupować najtańszych zamienników, bo może być problem z funkcjonalnością
100% jakości funckjonalność. My używamy tonerów z Asarto i naprawdę nie ma kłopotów. Dobrze sie sprawują. Jak dla mnie sprawa oczywista. Drukując sporo w biurze albo w domu po prostu warto mieć sprzęt który nie zawiedzie. Plusem jest też to, że nie łamiemy gwarancji producenta drukarki
Henio Włodek pisze: ↑30 sie 2021, 11:05
Z tonerów spokojnie można zainwestować w zamienniki z Asarto. Dla mnie bardzo dobra jakość, bez dwóch zdań. Można drukować bez obaw, że toner nagle się skończony albo że druk będzie bardzo kiepskiej jakości. Dlatego warto dobrze poszukać, nie ma co kupować najtańszych zamienników, bo może być problem z funkcjonalnością
Zamienniki Asarto są używane nawet w profesjonalnych drukarnia, także tych, które wykonują swoje usługi online. Na pewno warto mieć na uwadze tego typu zamienniki, są bardzo fajne opcje, fajne propozycje - słowem, jest na serio bardzo ciekawa firma, oraz ich oferta.
Moim zdaniem do firmy lepiej kupić kserokopiarkę, bo dzięki takiemu urządzeniu można nie tylko drukować, ale też skanować, kopiować czy nawet wysyłać maile. Bardzo dobre kolorowe kserokopiarki oferuje firma Forcopy https://www.forcopy.com.pl/kserokopiarki-kolorowe. W ich ofercie znajdziecie wiele modeli o różnych funkcjach. Jeśli nie chcecie kupować urządzenia to możecie również rozważyć dzierżawę - firma Forcopy ma taką opcję w ofercie.
Bardzo fajny wybór drukarek i kopiarek w Gdańsku będziecie mieć w firmie GED. Co warte uwagi - firma oferuje sprzedaż, leasing i dzierżawę sprzętu biurowego, także jak widzicie kompleksowo działają, bardzo to dobre rozwiązanie. Konkrety znajdziecie na ich stronie internetowej: https://www.ged.pl/oferta My najpierw wynajmowaliśmy u nich urządzenie wielofunkcyjne, potem kupiliśmy takie plus kilka drukarek, sprzęty są bardzo dobre, działają bezawaryjnie.