nauka rozmowy z klientami

Rozmawiamy o prowadzeniu firmy, początkach w biznesie, problemach i strategiach.
Awatar użytkownika
guster
Posty: 178
Rejestracja: 06 sie 2020, 15:51

nauka rozmowy z klientami

Post autor: guster »

Jakiś czas temu zauważyłem, że mógłbym trochę popracować nad jakością rozmowy z moimi klientami. Mam wrażenie, że zbyt płytko podchodzę do rozmowy, przez co nie daję z siebie 100%. Można się tego jakoś nauczyć, by rozmowa z klientami była efektywniejsza?
Awatar użytkownika
lanstron
Posty: 210
Rejestracja: 12 maja 2020, 21:14

Re: nauka rozmowy z klientami

Post autor: lanstron »

Takich rzeczy da się jak najbardziej wyuczyć. Myślę, że odpowiednie szkolenie powinno rozwiązać problem.
Awatar użytkownika
guster
Posty: 178
Rejestracja: 06 sie 2020, 15:51

Re: nauka rozmowy z klientami

Post autor: guster »

Każda firma zajmująca się organizacją szkoleń tego typu będzie na równie wysokim poziomie, czy mogą odbiegać od siebie jakością?
Bella
Posty: 440
Rejestracja: 08 maja 2019, 23:26

Re: nauka rozmowy z klientami

Post autor: Bella »

Moim zdaniem podczas rozmowy z klientami trzeba być też pewnym siebie ;) Dlatego też warto moim zdaniem zrobić sobie dodatkowy kurs, który pozwoli taka pewność siebie zbudować. Na stronie internetowej https://budowaniepewnoscisiebie.gr8.com/ możecie się nieco więcej na jego temat dowiedzieć, polecam :)
Awatar użytkownika
Tadek99
Posty: 803
Rejestracja: 19 lip 2019, 11:00

Re: nauka rozmowy z klientami

Post autor: Tadek99 »

Jestem na studiach i zajmuję się właśnie projektem o pracownikach. Głównie bazuje na stronach internetowych jak na przykład ta: https://businessmind.pl/obsluga-kadrowo-placowa/, na niej znalazłam co obejmuje obsługa kadrowo-płacowa- między innymi sporządzanie list płac lub prowadzenie ewidencji czasu pracy.
ODPOWIEDZ