Cosplay'e z gier

Inne tematy, nienależące do żadnej z kategorii.
Awatar użytkownika
guster
Posty: 178
Rejestracja: 06 sie 2020, 15:51

Cosplay'e z gier

Post autor: guster »

W Polsce jest to dopiero raczkujący temat i mało jest osób z zajawką na cosplaye, ale może ktoś jest na tym forum, kto się w to wciągnął? Ja dopiero przymierzam się do mojego pierwszego kostiumu i miałbym kilka pytań odnośnie tego tematu.
Awatar użytkownika
lanstron
Posty: 210
Rejestracja: 12 maja 2020, 21:14

Re: Cosplay'e z gier

Post autor: lanstron »

Pisz śmiało, ja akurat też nie zajmuję się tym zbyt długo, bo od jakiegoś roku, ale może w czymś pomogę.
Awatar użytkownika
guster
Posty: 178
Rejestracja: 06 sie 2020, 15:51

Re: Cosplay'e z gier

Post autor: guster »

Planuję wykonać kostium Izuku Midoriya. Samo jego ubranie jest stosunkowo proste (stąd właśnie mój wybór). Problematyczna jednak wydaje się być sama fryzura, stąd pytanie, jak ją wykonać? Kupić perukę i przyciąć na odpowiednia długość, a następnie tapirować jakimś lakierem?
Awatar użytkownika
lanstron
Posty: 210
Rejestracja: 12 maja 2020, 21:14

Re: Cosplay'e z gier

Post autor: lanstron »

Oj no nie wiem czy dasz radę samemu tak ustawić włosy. One są dość skomplikowane i myślę, że nawet niejeden fryzjer by układał ją sporo czasu. Nie myślałeś, żeby kupić gotową jego fryzurę gdzieś na internecie? Ja bym przynajmniej tak zrobił ;)
Awatar użytkownika
guster
Posty: 178
Rejestracja: 06 sie 2020, 15:51

Re: Cosplay'e z gier

Post autor: guster »

No ale i tak raczej nawet przy zakupie gotowca, po odebraniu paczki zobaczę spłaszczoną fryzurę i będzie trzeba ją od nowa układać, nie prawdaż? No i z jakim kosztem należy się liczyć w przypadku tego typu peruk, bo niestety zakładam, że mogą one nie być najtańsze, a zależy mi raczej na niskiej cenie.
Awatar użytkownika
lanstron
Posty: 210
Rejestracja: 12 maja 2020, 21:14

Re: Cosplay'e z gier

Post autor: lanstron »