Strona 1 z 1

Centrala w firmie - jakie korzyści?

: 21 kwie 2020, 11:04
autor: mczay
Jakie korzyści wynikają z zamontowania centrali wirtualnej w firmie? jakiego dostawcę możecie polecić? jak wygląda wdrażanie i koszty?

Re: Centrala w firmie - jakie korzyści?

: 21 kwie 2020, 17:39
autor: tara34
Same korzyści. Centrala wirtualna bez porównania lepsza od stacjonarnej, tańsza i do tego mniej problemów z obsługą. Mieliśmy u siebie stacjonarną długo i wiecznie były problemy. Co do dostawcy to ta PBX https://focustelecom.pl/focus-pbx/ ma bardzo dobre opinie i wiele firm na taką się decyduje. Wdrażaniem nie ma się co przejmować, wszystko bierze na siebie dostawca. Nie ma też co się obawiać o obsługę, wystarczy króciutkie szkolenie. A potrzebny będzie tylko komputer, telefon. Do takiej centrali można też podpiąć telefony komórkowe pracowników i na ich numer kierować połączenia. Można wypróbować darmową wersję demo, ona już dużo powie na temat działania i obsługi. Jakość połączeń jest naprawdę w porządku i są przede wszystkim tańsze.